Shirtjes
Wie heeft er nog voetbalshirtjes in de aanbieding?
hee ik heb een site waar je heel goedkoop hele mooie shirtjes kan kopen!!
Egte.
henkfcvoetbal.tk
heb nog een arsenal shirt XL thuis in de aanbieding, nog geheel nieuw in verpakking - weasley@live.nl voor info
maar van welk seizoen is die?
Je kunt ook naar wedstrijden toegaan.
je kunt zo bijv dingen krijgen bijv. Handschoenen van keeper.
of een shirt. ofzo.
voor shirts met bedrukking 35,- voeg me toe
weet iemand misschien toevallig waar je van die bandjes voor onder je scheenbeschermer kan kopen. Je weet wel van die bandjes ipv tape. ik kan ze namelijk niet vinden op internet.
Heej bram,
ik heb ook maandenlang gezocht naar die bandjes. Ze stonden nergens op internet en waren ook niet in de winkels te verkrijgen (ook niet in het buitenland.). Op een gegeven moment had iemand uit mijn team zo'n bandjes en ik vroeg waar hij die van had. Hij zei van zo'n winkel. Dus ik ebn ook naar die winkel geweest en ze zeiden dat zover zij wisten alleen zij ze verkochten. Nu heeft bijna iedereen uit mijn team van die bandjes. De bandjes zijn van erima. Je kunt ze verkrijgen op het volgende adres: Posno Sport
Kruisherenstraat 15
6041 HK Roermond
Tel: 0475-311592
Als dit wat te ver is zou je ze ook kunnen vragen of ze wel een winkel bij jou in de buurt weten die dat ook verkoopt of je vraagt of ze je opsturen.
Groetjes
hoi bram
je kunt ze ook kopen bij Paul Pessel op de Croesselaan in Utrecht
groeten Jolanda
Op voetbaldirect.nl hebben ze ook van die bandjes(bij accesoires)
op plutosport ook alleen dan van puma
Ik heb die bandjes (zwartenwit) gewoon bij de plaatselijke DuoSport(intersport) gekocht, zijn van nike..
Welke spelers zoal, heb je een site?
mail even naar thomheid@hotmail.com
zijn dat echte shirts
hier kan je ook originele shirt kope, voor heel weinig:
Heey,
Als je echte shirtjes+broekje wilt, dan ben je bij mij op het juiste adres.
Als eerst krijg je een link om te de shirtjes te bekijken die ik heb. Er staan een paar op niet allemaal, maar ik kan elke club wel krijgen of landen. De trainingspakken die op de site staan heb ik ook.
Hier is link waar je de shirtjes+broekje kunt zien.
www.picasaweb.google.com/lovingcolin
Lijkt het je wat, dan kun je contact met me opnemen op hyves http://s-anderson.hyves.nl/
Krabbelen, prive bericht etc. het mag.
Rustigg aan
Heey,
Als je echte shirtjes+broekje+sokken wilt, dan ben je bij mij op het juiste adres.
Als eerst krijg je een link om de shirtjes te bekijken die ik heb. Op de site staan er een paar op, niet allemaal, maar ik kan elke club wel krijgen of landen. De trainingspakken die op de site staan heb ik ook.
Hier is link waar je de shirtjes+broekje kunt zien.
www.picasaweb.google.com/lovingcolin
Lijkt het je wat, dan kun je contact met me opnemen op hyves http://s-anderson.hyves.nl/
Krabbelen, prive bericht etc. het mag.
MVG,
Simoes
de meeste sportzaken verkopen ze tegenwoordig
Soccer concepts uit dreumel is ook goed.
Kijk op www.soccer-concepts.nl
Soccer concepts uit dreumel is ook goed.
Kijk op www.soccerconcepts.nl!!
ik wil graag een betrauwbaren site die goed koop is kent iemand toevallig zo iets
eej Tarik,
Bij www.voetbal-shirtjes.tk bestel ik heel vaak voetbalshirts!!
Altijd heel snel in huis! En 100% te vertrouwen!
Ze zijn ook niet duur voor originele shirts!!
Ik zeg doen!
Hallo,
De K.N.V.B. is naarstig opzoek naar mensen die verstand hebben van het bouwen en onderhouden van een website.
Het team van Felix van der Kooi bakt er niks van.
In Duitsland kun je ze gewoon bij de intersport kopen.
www.voetbalshirtjes.tk originele shirts voor maar €27,50!!
heey roel al door dat ze nep zijn?
ik zeg 1 ding goedkoopst en echte shirt in luxemburg ik heb daar de 2009/10 man united shirt voor 40 euro gekocht.
eej Bryan, ik koop dar al tijde mar zijn nie van egt te onderscheide hoor!!
dan miss (zoals je beweerd) iets minder voor €10 goekoper dan ietjes btr voor €10,- duurder, en je moe helemaal naar luxemburg!!
Hallo iedereen,
Ik heb shirt van onder ander real madrid met ronaldo 9
ik heb barca messi en ibramhimovic
AC milan ronaldinho
En nog meer en dit allemaal voor een spotprijs van 25 euro inclusief verzendkosten
bekijk mijn advertenties op marktplaats : http://link.marktplaats.nl/314106147
.
Als je het mij vraagt: ga naar www.voetbal-shirtjes.tk
Hele goedkope shirts en sets en van uitstekende kwaliteit!
IK ZEG DOEN!
Almelo, Sport-inn
ik heb nog een:
psv uit shirt (S)
ik heb nog een:
psv uit shirt (S)
gedragen door farfan
k zou bij voetbal-shirtjes.tk gaan kopen!
Heel goedkoop en van uitstekende kwaliteit!
accentsport in amsterdam
zij jullie homo's ofso, jullie willen t-shirt's van 2e hands, kk zwervers te duur hè in een winkel
Appie jij bent stoer die shirts zijn niet tweede hands afgedankt kind kijk maar op www.thefootballshirt.com (site is bezig met updates) en die bandjes voor je enkels verkopen ze heel veel op het internet typ maar in bij google: Nike Guard stay dan heb je er meteen veel.
ik wil 2 adidas trainingspakken xl blauw en zwart.
hoe spreken we dat af. mijn prive email adres is ruudfortman@live.nl
ik heb een originele van trabelsi in de champions leaugue tegen rosenborg, met handtekening van de spelers erop!!!
Hello im from Great-britain and i have shirt's.
Dat nieuwe shirt van Slovenië is echt niet lelijk hoor, juist 1 van de mooisten.
Sportmaat groningen kan je ze kopen en ook bij alex staal in leek je moet gewoon nog ff goed kijken in grote stad bij jou in de buurt ;)
@ Bas Suntjes,
Op www.prokeepersline.nl staan ook verschillende bandjes, merkloos en €6,00.
Je kunt ze ook bedrukken, nummer kost €5,00, naam kost ook €5,00, naam én nummer kosten €10.
Je kan kiezen uit wit of zwart.
Ook bij InterSport hebben ze van die bandjes, van Stanno.
Ze zijn rood en ik heb geen idee hoeveel ze kosten.
Bij de ProKeepersLine winkel kan je bestellen, maar je kon ook lang gaan, ze zijn gevestigd in Nieuw-Bergen.
@ Bas Suntjes,
Op www.prokeepersline.nl staan ook verschillende bandjes, merkloos en €6,00.
Je kunt ze ook bedrukken, nummer kost €5,00, naam kost ook €5,00, naam én nummer kosten €10.
Je kan kiezen uit wit of zwart.
Ook bij InterSport hebben ze van die bandjes, van Stanno.
Ze zijn rood en ik heb geen idee hoeveel ze kosten.
Bij de ProKeepersLine winkel kan je bestellen, maar je kon ook lang gaan, ze zijn gevestigd in Nieuw-Bergen.
Poeh gelukkig woon ik in Swalmen :P
Kijk eens bij Pluto Sport op Internet bij de aanbiedingen of bij Lucky Sizes Lucky Prizes.
Iemand enig idee waar ik het Shirt van het Nationale elftal van Honduras kan krijgen?
enkelbandjes kan je kopen:
online: avantiesport
gewoon: soccer center & intersport Brejaart
ik denk via de website van:
- nike
- adidas
- puma
of van een ander sport merk
op hun website kan je die dan online kopen of in sportzaken
anders weet ik het niet
hoe noem je je moeder/vader

Ben zelf ook op zoek! Heb er al veel, vooral echte door spelers gedragen. Dus als je wat over hebt en wil verkopen, laat het me weten!